niedziela, 28 lutego 2016

Hejty w sieci!

  Hejty w sieci , to temat który mało kogo interesował na lekcji informatyki . Nie piszę tego postu bez powodu ,ależ dlatego ,że dotknęły mnie takie problemy z hejtami ,które całkowicie odmieniły moja życia , niestety na gorsze ,ale żyje się dalej. Nie dotyczyły one bloga ale jednego z moich kanałów na youtube. Było i jest to dla mnie ciążkie ,ponieważ gdybym nawet chciała usunąć ten filmik to nie znam email na który był on stworzony. Przez ten kanał praktycznie wszyscy się ode mnie odwrócili. W zapomnieniu o tym pomaga mi rap i podnoszące na duchu obrazki. Pamiętajcie ! Nigdy ale to nigdy nie hetujcie w sieci!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A tu moja mała sesja :D












40 komentarzy:

  1. Tez tak niestety mam , na Photoblogu 10 osób się zgadało i ciągle na mnie napierniczali teraz mam zablokowane komy i tez do mnie wchodzą i udają ze lubią mnie i moje zdjećia bo jest ten przycisk pod zdjęciami zawsze że foto jest fajne . Gdybym miała tam odblokowane same wyzwiska by pisali . Najlepiej jest to olac chodź wiem że to łatwe nie jest . Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie też życzę powodzenia i dziękuję ;)

      Usuń
  2. śliczne zdjęcia i mądry post, ja uwazam ze hejterzy pisza bo sa zazdrosni, zazdroszcza nam ze mamy tyle czytelnikow ze jestesmy wazni. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja ale w moim przypadku chodzi o filmiki na yt ;)

      Usuń
  3. Lubię chodzić tak jak wyglądasz na zdjęciu :)
    Ogólnie to mądrze piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zdjęcia :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna spódniczka *.*

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy post jak i zdjęcia :)

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mądry post i śliczne zdjęcia oby tak dalej :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. No niestety dzieciom po prostu się nudzi lub uważają się za lepszych.
    Myślą, że w internecie są bez karni ale tak nie jest.
    Moja koleżanka też była kiedyś hejtowana miała wszystkiego dość nie chciała chodzić do szkoły.
    Przez to co robiła jej klasa.
    Oni uważali, że to było śmieszne ale chyba tylko dla nich sprawa zakończyła się w ostatniej klasie.
    Wszyscy rozeszli się do innych szkół i urwał się im kontakt spotykała się z nimi sporadycznie ale teraz jest inaczej wszyscy ja nagle lubią.
    Przez tamte sytuacje nauczyła ją olewać wszystko co związane z hejtami.
    Hejterzy byli są i będą moja rada dla wszystkich olewajcie hejty.
    Na początku jest trudno ale potem jest wszystko okey po jakiś czasie wszyscy się od ciebie odwalają.
    http://spam2506.blogspot.com/2016/02/pasja-blogowanie_27.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku jestem w identycznej sytuacji i prosiłabym cię o pomoc :((

      Usuń
  9. miej to kochana w dupie i juz
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. współczuję ale dobrze,że wszystko dobrze się skończyło i masz to gdzieś.
    Pozdrawiam,
    http://hopploshet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hejtami naprawdę nie ma się co przejmować ;)
    Najczęściej hejtują osoby, które chciałyby być na twoim miejscu i zazdroszczą.
    http://martastasiak.blogspot.com/ obserwuję i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma co się przejmować, hejterzy byli są i zapewne będą ,bo nie mają nic ciekawszego do roboty, niż uprzykrzanie innym ludziom życia. Głowa do góry :)
    Obserwuję cię, zapraszam do mnie :3
    http://ba3wa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Coś w stylu ,,Mój ziomek" albo ,,Do końca" :)

      Usuń
  14. Hejterzy byli,są i będą nie należy się nimi przejmować ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nienawidzę Hejterów. Mnie to samo spotkało ale z blogiem. Moje "bliskie" koleżanki mnie wyśmiały. A teraz jak coś chcą to lecą do mnie. To straszne uczucie.
    Super post :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ,dziękuję i również pozdrawiam ;)

      Usuń
  16. Nigdy nie hejtowałem i hejtować nie będę. Pozdrawiam :)
    Świetne zdjęcia.
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie ma co się przejmować hejtami.
    Ja się nie przejmuje, kiedy one nie mają ładu i składu

    OdpowiedzUsuń
  18. Racja nie porzeba nikogo hejtowac ciekawa jestem jakby poczuła sie ta osoba która hejtuje innych... Śliczne zdjęcia; **


    Zapraszam do siebie moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. racja racja ;) święte słowa i dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  20. racja ;) śliczne zdjęcia :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też spotkałam się z taką sytuacją, ludzie potrafią być naprawdę okropni. :/
    Śliczne zdjęcia. :*

    OdpowiedzUsuń