piątek, 8 stycznia 2016

Wady i Zalety.

Hejka , dzisiaj chciałabym prószyć dosyć konserwacyjny temat ,a mianowicie ,,Wady i zalety''. I pewnie sobie pomyślicie ,,Ooo nie kolejna ,która będzie nam wciskać ,że każdy ma swoje wady i zalety''. Natomiast nie! Nie taki jest mój cel tego postu.A więc chodzi mi o to ,że może i masz wady .. ale przecież możesz jej zmienić na zalety , do tego potrzeba czasu i cierpliwości ,ja choć jedną swoją wadę pokonywałam ponad rok. Nie żałuję. Nie lubię jak ludzie mówią ,że oni też mają swoje wady i że mamy się nie czepiać . Pamiętajcie też ,aby nie zmieniać się na siłę. Jeśli np. lubisz słuchać popu ,a chcesz na siłę słuchać rapu ,bo niby dla twoich znajomych to jest teraz fajne,modne to odradzam ci tego. Natomiast jeśli np. jesteś mało cierpliwa i chcesz być spokojna ,to możesz zacząć już od teraz, nie mam nic przeciwko . Nie przejmuj się jeśli od razu ci to nie wyjdzie ,bo jak już powiedziałam to może trwać nawet do kilku lat. Mam nadzieje ,że coś wam to pomogło ... i tak wiem post jest strasznie krótki ,ale nic nie poradzę ,bo nie mam co już napisać. 
















23 komentarze:

  1. Świetny post, życzę Ci powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. ale słodko sie prezentujesz
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. dziękuję ♥ W zakładce desing możesz zobaczyć kto go zrobił ;)

      Usuń
  4. Czasem nasze wady są bardzo uciążliwe i wtedy trzeba nad sobą pracować.
    Bardzo fajna ściana :) to fototapeta ?

    http://barbaretbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to fototapeta :) Niestety już powoli zaczyna się odklejać :c

      Usuń
  5. Czasem wady sa bardzo uciążliwe ale wady też można zamienić w zalety
    http://spam2506.blogspot.com/2016/01/przyjazn-damsko-meska.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na posta :) No tak każdy ma wady jedni z nimi żyja a drudzy usiłują cos w sobie zmienić. Każdy inaczej na to patrzy :)
    Bardzo ładna z Ciebie dziewczyna :)
    Pozdrawiam Cieplutko :*
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. przydatny post
    racja, warto pracować nad swoim charakterem, a nie machnąć na to ręką i powiedzieć "nic nie poradzę, taka już jestem"
    obserwuję i zapraszam do tego samego :D
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ,że dobrze odebrałaś ten post i dziękuję :)

      Usuń
  8. Dobre porównanie z tą muzyką, bo wiele osób wstydzi się przyznać czego słucha, tez kiedyś tak miałam jak słuchałam latynoskiej muzyki :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy post i zdjęcia :)

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2016/01/japanese-candy-tokyotreat.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post :) Może ja też powinnam nad sobą popracować? Chodzi mi o cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , jeśli czujesz taką potrzebę to tak :)

      Usuń
  11. świetny wpis :)
    obserwuje :)

    http://perfekcyjnie-niedoskonalaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń